Kontakt

Hana Otevřelová

+420 736 754 416
hana.otevrelova@seznam.cz

Adresa místa podnikání

Štěchovice - Masečín 104
252 07 Štěchovice
IČ: 45676291

GUD Studio, s.r.o.

Adresa sídla firmy:
Masečín 104
25207 Štěchovice
IČ: 26746751

Konzultace a terapie probíhají na adrese

Radlická 505/58
Praha - Smíchov

Dostupnost v místě Radlická

Parkování - zdarma před domem
Metro Anděl ("Na Knížecí") - 5min pěšky
Tram "7,21" ("Křížová") - 4min pěšky
BUS "120,231" ("Křížová") - 4min pěšky
Vlak / PID ("Smíchovské nádraží") - 13min pěšky
Park Santoška - 2min pěšky

Kdo je Hana Otevřelová

Hana Otevřelová se věnuje výchově a vzdělávání dětí, jejich prospívání v rodině, ve škole, mezi vrstevníky.

Jako speciální pedagožka pomáhá při prevenci a nápravách specifických poruch učení
a chování. Připravuje předškoláky na vstup do první třídy. 

(dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, porucha koncentrace pozornosti, hypoaktivita, hyperaktivita).

Při přípravě dětí na budoucí nároky školy, tedy na zvládání čtení, psaní, počítání, pracuje s dětmi přibližně od pěti let.

Školákům pomáhá překonávat překážky v učení, které jim specifická porucha učení přináší.

  • Vystudovala speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci se zaměřením
    na etopedii a psychopedii.
  • Je absolventkou Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, kde vystudovala sociologii,
    a to se zaměřením na sociologii výchovy a rodiny.
  • Je držitelkou osvědčení mnoha akreditovaných kurzů a seminářů zaměřených na prevenci a péči o děti
    se specifickými poruchami učení a chování:
    • Metoda dobrého startu
    • Maxík – stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou
    • Neklidné dítě v MŠ, projevy, příčiny a pomoc
    • Náprava grafomotorických obtíží u dětí předškolního a mladšího školního věku za využití arteterapeutických a relaxačních prvků
    • FIE
    • Jak vést reedukační skupiny pro žáky základních škol s SPU
    • Deficity dílčích funkcí – Brigitte Sindelar
    • KUPOZ, KUMOT, KUPREV
    • Senzomotorická cvičení
    • Percepčně-motorická oslabení ve školní praxi
    • Výchova a vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra I., II.
    • Dyskalkulie - diagnostika a reedukace – mladší a starší školní věk
    • Metody vyučování čtení...

Jako rodinná a párová terapeutka se setkává s rodinami, které hledají řešení témat, které je trápí.

Hlavní pozornost je zpravidla věnována vztahům rodičů a dětí. Členové rodiny přinášejí různá témata, například potíže s výchovou, obtíže při separaci a dospívání dětí, komplikace při vstupu dětí do mateřské školy, problémové chování dětí, nelehké situace v době rodinné krize, rozvodové situaci, vstupem nového partnera do stávající rodiny… Společně se členy rodiny hledáme nové pohledy na daná témata, jiné možnosti řešení, které budou pro rodinu a její jednotlivé příslušníky přínosem. Snaží se pomoci při fungování stávající i nově vznikající rodiny jako celku, a to tak, aby se všem členům dobře dařilo.

  • Čtyřletý výcvik v rodinné terapii psychosomatických poruch
  • Výcvik párové terapie
  • Práce s časovou osou I.
  • Supervizní výcvik
  • Soustavné vzdělávání a rozvoj v rámci oboru:
    • Pravidelná účast na supervizních a intervizních setkáních
    • Absolvování seminářů - například Terapeutický a diagnostický potenciál hry, Psychické trauma,
      Úvod do motivačních rozhovorů, Konflikty a jejich řešení

Je členkou Komplexní péče. Komplexní péče je volné sdružení odborníků, které vzešlo z vnitřní potřeby jejich členů. Cílem Komplexní péče je poskytnout systematickou péči klientům z řad dětských lékařů, neurologů, psychologů, logopedů, fyzioterapeutů, speciálních pedagogů, pedagogů a rehabilitačních pracovníků, kteří se věnují dětem s diagnózou LMD (ADD,ADHD).

Je členkou Asociace soukromých poradenských pracovníků (dále jen ASPP). ASPP je dobrovolné nezávislé sdružení vysokoškolsky vzdělaných odborníků, kteří se zabývají především problematikou specifických vývojových poruch učení a chování v celé její šíři, od prevence a diagnostiky SPUCH po reedukaci, poskytování pomoci při zajišťování výukové tolerance těchto žáků v mateřských, základních a středních školách.

Je autorkou publikace Minipříběhy dětí se specifickými poruchami učení a chování, která přívětivou formou nechává nahlédnout čtenáře do prožívání dětí s již objevenou, respektive budoucí poruchou učení a chování. Publikace současně nabízí rodičům tipy, jak rozpoznat projevy daných poruch.

Věnuje se přednáškové činnosti pro laickou i odbornou veřejnost, a to jak pro rodiče, tak pro kolegy z řad mateřských center, mateřských a základních škol. V přednáškách propojuje teoretické znalosti s návodnými ukázkami z praxe, kdy se vzájemně prolíná speciálně pedagogický přístup s terapeutickým.

Spolupracuje na projektech, například Komplexnost, časovost, posloupnost – vše pod jednou střechou, dále projekt Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb - VIP III a další.

Je matkou dítěte se specifickými poruchami učení. Vnímá problematiku dětí také z pohledu rodiče. Účinnost nápravných postupů, které doporučuje rodičům, si mohla sama ověřit při práci se svými dětmi.